Tema: Re: Nuotrauk¸ organizavimas iPad'e
Autorius: SAMas
Data: 2011-06-24 23:42:21
On 2011-06-24 14:09:20 +0200, vist said:

> Kam pirkti slamsta kuris jau ISKARTO netenkina mano ELEMENTARIU
> poreikiu? Tau elementarus pavyzdys: cia zmogenas viena diena raso, kad
> esa laimingas nusipirkes obuoli, o jau kita diena : "ėee o kaip man ta
> ir ta padaryt". Ir pasirodo, kad elementariam darbui reik nusilenkt
> obuoliui ir daryt TIK TAIP kaip jis sugalvojo.

Pats ir atsakei i klausima, tau jis netenkina tai ir neperki ir
nereikia sneketi uz save. jei jis tau netinka tai ir kitiems
netiks
Mane tai labai tenkina, naudoju zurnalu skaitymui, neto brovsinimui,
nuotrauku perziurai jei kompo salia nera, pasto skaitymui, viena kita
pokalbi su skaipu
filmus retkarciais paziuriu ir zinoma kiti seimos nariai zaidimais
zaidzia. Praktiskai is ranku jis nepaleidziamas
jei ne vienas tai kitas paima.

> Kam ten zaisti su Dropbox, kad galeciau zmoniskai ir elementariai
> perkelt failus nenaudojant idiotisko iTunes. Didesnio gemarojaus ir
> nesugalvosi.

Nezaidziau as tuo Dropbox, ko man reikia persimetu per iTunes ir
nematau jokiu problemu, nors kitos programos ir ftp palaiko.

> Pries pirkdamas daikta ivertini ka jis gali pasiulyti ir ko tau
> reikia. Deja ipad nieko gero taip ir nepasiulo.
> Obuolys kaip telefonas man taip ir neprilipo, Mac stalinis vartotinas
> dalykas, bet rimtam darbui (cia nekalbu apie video ir grafika) jis pas
> mus netinkamas. Visu abuoliu dizainai puikus, bet toliau ziurint
> liudnas vaizdas...

Tai tu pirma pasakyk sau ko tau reikia, jei reikia PC langu, tai tau
Ipadas netiks
cia tas pats kas ukininkui reikia traktoriaus tai jis nepirks dzipo.
As ir nepikau iPado tik pasirodzius, po metu negrinejimo ir iPod net
nesuabejojau kad man reikalingas.

> Buvo cia tokie pizonai obuolistai atvaziave i biura prisistatyti.
> Pradejo su ipad ten fotkes savo darbu demonstruoti. Ir uzstrigo
> nerealusis obuolys kai norejo fotke isdidinti. Taip kad visi produktai
> turi trukumu. Obuolys skiriasi nuo kitu tik savo idiotiska kaina uz
> minimum galimybiu.

Bet kazkodel kiti gamintojai negalejo pasiulyti pigiau uz savo plasmase
nei iPadas.
Jei ir uzstrigtu, ko dar nepasitaike, perkrauni ir vel gali brovsinti.
As niekada ir nesakiau kad obuolys tobulas, bet lyginant su kitais
produktais jis man patogesnis.