Tema: Re: Entry-level veidrodis
Autorius: AS
Data: 2015-10-18 13:17:08
"Sniegas" <sniego@lietuvoje.nera> wrote in message
news:mvtp8t$2tm$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, aš mačiau nuotraukas, padarytas su D300. Tikrai ne stebuklas. Nežinau,
> kodėl jis laikomas aukštesnės klasės, nei D5100? Abu turi APS-C sensorius.
> Gal kas gali papasakoti, kame jo privalumai prieš D5100?

Pavyzdys buvo ne kad _geresnis_, bet kad _kartais buna_. Turi jis savo
privalumu (kai kam ir nemazu) korpuso padarymu. Paskutiniai kropinti savo
triuksmu ir dinaminiu diapazonu lenkia, bet juose mygtuku isdestymas ir kai
kuriu nebuvimas nera tarp privalumu. Yra iki siol burnojanciu, kad Nikonas
savo normalesniu fotiku mygtukus daro kaip entry level. Arba, pvz, kur D400
dingo. Kazkaip matosi didesne spraga tarp pro ir nepro aparatu, nei buvo
kadaise. Atsirado daug Dxx00 ir nelabai yra Dx00. Tiesa, yra D600/610, D750,
bet ju korpusas arciau tukstantiniu numeriu.