Tema: Re: Entry-level veidrodis
Autorius: Sniegas
Data: 2015-10-13 21:45:50
Jei pasiūlytų kas gerą kainą aš pagalvočiau apie D5100 ar 600D pardavimą.
Kol kas jie mane abu džiugina, 600D praktiškai beveik visai nenaudotas, bet
už gerą kainą į geras rankas atiduočiau vieną iš jų, greičiau D5100. Tada
nusipirkčiau D5500.

"MRT"  parašė naujienų news:mvh1ca$8fg$1@trimpas.omnitel.net...

> http://www.skelbiu.lt/skelbimai/canon-eos-50d-4-objektyvai-21828036.html
> http://www.skelbiu.lt/skelbimai/parduodamas-mazai-naudotas-canon-eos-40d-fotoapar-21991145.html

klausimas ar senas aukstos klases geriau nei entry/vidutinis sviezesnis..
sie du su CF kortelem.. filmuot nemoka (na cia nesvarbu).. bet ir kitais
parametrais
nera taip, kad labai blizgetu.. 40d ir perziuros ekranelis negausia reza..
Daug metu irgi negausiai dziugina.. vargu ar visus beveik 10metu gulejo
stalciuj..

> http://www.skelbiu.lt/skelbimai/canon-5d-tik-25000-kadru-21944422.html

Overkill sakyciau.. EF-S objektyvai netiks.. EF'ai
didesni/sunkesni/brangesni..
Jei is Canon - pradedant 500D ir up - skelbimuose gal ir nieko variantu
butu..

Tam tikru skaiciuku/palyginimui visai nieko ir cia praziai apsiziuret:
https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Canon_EOS_digital_cameras