Tema: Re: Entry-level veidrodis
Autorius: Vytenis P.
Data: 2015-10-12 14:41:26
Jei nuotrauką žiūrėsi išsididinęs 100% (ar dar daugiau), tai ir su D4
darytos nuotraukos įspūdžio nepaliks ;) Pirk tą D3200, ar D3300 su
18-55 objektyvu ir kuriam laikui, kol supras, kas kaip ir kodėl, jo tikrai
pakaks. Kai ims domėtis židinio nuotoliais ir diafragma, jau pati žinos,
ko jai dar reikia