Tema: Re: Entry-level veidrodis
Autorius: MRT
Data: 2015-10-13 14:43:57

> Nebent užuolaidos sudrožtos, kas aktualu panešiotam mid-range tipui.
> Geras ekranas gal ir gerai, bet jame foto neredaguosi.

Blogas ekranas +/- sueina, jei nepripranti prie geresnio..
Geresnius ekranus turinciuose bodziuose irgi "foto neredaguoji",
bet kazkodel geresnis maloniau/fainiau/praktiskiau.
Mano atveju Liveview naudojime (jei manual focus'a darai).

> O kaip taisyklė net ir senesni mid-range suteikia kiek
> kitokias galimybes nei tų pačių serijų entry-level.

Yra taisykle, kad po n metu, tai kas buvo aukstesnej klasej - kai kas
atsiranda mid'e, kas buvo mid'e ir nebuvo entryje - atsiranda ir entry levelyje.
Pradinukui tikrai gan sunku is karto ivertinti kuo tas aukstesnes klases body geriau.