Tema: Re: Entry-level veidrodis
Autorius: xlior
Data: 2015-10-17 20:11:44
D300 gerokai senesnis už D5100. Kaip savo laikui nuotraukų kokybė buvo
puiki. O ir šiaip vienas skirtas darbui, kitas kasdieniniam naudojimui.

O privalumai būtų:

Magnio lydinio korpusas (vs plastic fantastic)
53 AF taškai ir tikrai labai greiti (vs 11 ne taip greitai veikiančių)
Vaizdo ieškiklis - prizmė (vs suklijuoti veidrodukai)
Ekranėlis nustatymams viršuje (vs landžiojimą po meniu)
Daugiau mygtukų, ratukų
Atsuktuvas (leidžia naudot senesnius objektyvus)
Optical trigger (galimybė paleist išorinę blykstę nuo vidinės)
ir t.t.