Tema: Re: Vestuviu fotografai
Autorius: benamis
Data: 2014-11-05 09:06:06
Eina sau... cia jau ilysti fotografui i dusia reikia:) Tikrai kad per
didelis vargas del keletos fotkiu:)

"Gediminas Trečiokas | www.gembis.com"  wrote in message

Cha, 100 metų nebuvau šitoje grupėje :)
Dėl rekomendacijų iš dalies pritariu. Teko ir man neseniai matyti kaip viena
jau buvusi nuotaka gyrėsi draugėms savo nuostabiomis vestuvių nuotraukomis,
o pastarosios, šalia sėdėdamos, tik nejaukiai gūžčiojo ir žvalgėsi viena į
kitą...
Nieko nepadarysi, ne visiems obuoliai patinka, ne visiems kriaušės. Ir tai
nereiškia, kad kriaušės blogiau už obuolius arba atvirkščiai.
Bet jeigu jau rekomenduoja, tai išsiklausinėčiau viską – prieš kiek tai
laiko buvo (jeigu pvz. prieš 3 metus, tai gali būti pasikeitęs stilius, iš
„lūzoriaus“ patapęs „vyneriu“ arba gal atvirkščiai – nebefotografuoja
vestuvių), kaip vyko komunikacija, fotografavimas ir pan.
Iš portfolio irgi vienareikšmiškų išvadų daryti neišeina. Ne kartą teko
matyti visai gerų portfolio savininkų labai vidutiniškus albumus ir kitų
autorių tikrai įspūdingus albumus, nors portfolio lyg ir nepritrenkiantis.
Vieni nespėja atnaujinti savo www, kiti sudeda atrinktus geriausius kadrus
iš kas 10-ų vestuvių, treti deda nuotraukas iš seminarų arba prieš tai
fotografuotų vestuvių antro fotografo ar asistento rolėje. Tad vertėtų bent
jau pavartyti realių vestuvių nuotraukas A-Z, pamatyti ne tik fotosesiją,
bet ir reportažinę dalį, ir visa kita.
Neatmesčiau ir kitų, ne vien fotografavimo, dalykų svarbos. Bet tai jau
išsiaiškinsite tik tiesiai pabendravę su fotografu.

www.gembis.com
(atnaujinti nespėju! :DDDD )

"MumZer"  wrote in message news:m2bmkm$8e8$1@trimpas.omnitel.net...

"fotkino mus" - rekomandacijų niekada neklausyčiau, nebent asmeniškai
žinočiau jaunuosius.
Nes visokių skonių yra, visokių reikalavimų.. man tarkim pas nurodytą
fotografą nepatiko baltos spalvos nebuvimas, viskas geltona.. :) tai
visada peržiūrėkit foto PILNAI vienų vestuvių.
Jau kiek kartų girdėjau "parekomendavo draugė, bet kai parodė savo
nuotraukas, nesugalvojau kaip mandagiai išsisusukti nuo vertinimo"..

Nieko asmeniško :)