Tema: Re: Vestuviu fotografai
Autorius: Sail
Data: 2014-10-21 14:30:45
Ne, priezastis ne tame. Tiesiog nx niekam neidomu, kas ten buvo pries 20
metu, man net ranka nekiltu zmoniu kamuoti tais dalykais.

O jaunuju fotosesijos nuotraukos ypac neidomios. Tokiu net nedarem, nes net
tam jaunam amziuj buvo aisku, koks tai kicas.

Gabesnis svetys pafilmavo, va tam tai auksciausias ivertinimas, nes pamaciau
daug momentu kuriu net neitariau, ir siaip pagauta gero baliuko atmosfera.
Be jokiu pozavimu.
O bet taciau filmuotos medziagos irgi 20 metu jau neziurejom.

Siaip tamsta teisus, su mano poziuriu nuotrauku nereikia. Matau kazkokia
prasme vaiku nuotraukose, nes matosi kaip auga, ir meninej fotografijoj, jei
gerai padaryta.  Bet su vestuvem tai nieko bendro neturi.

Realybej tas nuotraukas perziuresi 3-4 kart gyvenime. Va skaidres is
jaunystes kelioniu dar guli, galima bus kada nors padaryti perziura, jei bus
dar gyvu sugerovu is tu laiku. Kas deja abejotina.