Tema: Re: Vestuviu fotografai
Autorius: MumZer
Data: 2014-10-23 22:58:14
"fotkino mus" - rekomandacijų niekada neklausyčiau, nebent asmeniškai
žinočiau jaunuosius.
Nes visokių skonių yra, visokių reikalavimų.. man tarkim pas nurodytą
fotografą nepatiko baltos spalvos nebuvimas, viskas geltona.. :) tai
visada peržiūrėkit foto PILNAI vienų vestuvių.
Jau kiek kartų girdėjau "parekomendavo draugė, bet kai parodė savo
nuotraukas, nesugalvojau kaip mandagiai išsisusukti nuo vertinimo"..

Nieko asmeniško :)