Tema: Re: Vestuviu fotografai
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-10-21 20:28:34
P.S. Man labiausiai patikusi idėja yra (seniau) padėt ant visų stalų po
kelis vienkartinius fotikus, o šiais laikais tiesiog paprašyt svečių
visas telefonų-muilinių foto iškart sumest į tam skirtą ir vietoje per
wifi pasiekiamą debesį, kuris momentaliai per projektorių ant sienos
sukasi visą vakarą. Visiem labai faina fotkint (ne "darbas") kai vietoj
parodo ir visi pažvengia kartu, o rezultatas - daug foto iš visur.
Tada galima samdyt (arba patiems) sutvarkyt ir paruošt rinktines iš
tokių foto, albumui ar į kompą.