Tema: Re: Vestuviu fotografai
Autorius: Sail
Data: 2014-10-21 16:11:11
yra tu vaiku, ir suaugusiu ir dar ne.  Polinkio i nuotraukas nepastebeta.

T.y. jei papultu i rankas paziuretu, bet specialiai tikrai neiesko.

As pats senas nuotraukas tai labai megstu, bet ne su savo giminiu veidais o
siaip, idomu kaip keitesi aplinka. Vilniaus albumas 50-uju metu cool, matai,
kiek nuostabiu vietu dingo, ir siaip, jauciasi aname laikotarpio dvasia.

Bet vestuviu nuotraukos... Visu nuotrauku reitinge kazkur paciam gale. Pora
foto galima ir verta padaryt, bet tam profo tikrai nereikia. Pozavimas tai
pzdc is viso. Esu mates ir profesionaliu vestuviu nuotrauku, kur fotografas
nuostabiu momentu prigaude be jokio cirko, bet cia isimtis ne taisykle.
Tiesiog siulau sau rimtai atsakyt, ar tikrai ziures jas kas nors. Jei taip -
pirmyn.

Taip pat ir masines nuotraukos sux, kuriose gali pasakyt - "sestas taskas
trecioj eilej is desines tai as!"