Tema: Re: apranga
Autorius: VP
Data: 2009-11-16 13:31:12
akurat... 5000/5000. Ir tas tikrai nera nei "visai", nei "labai"...
Vienas dalykas kai pakliuni i audra, ir nepershlampi ir visai kas kita kai
visa diena bandai prabuti
"ikyriai lyjant"... patikek, skirtumas esminis...
Kitas dalykas yra tas, kad jei tamsta nesate "gausiai prakaituojantis", tai
gal ir uzhtenka tu "5000"... deja, bet man tokio ishgarinimo kazhkodel
mazhoka...