Tema: Re: apranga
Autorius: kaleda
Data: 2009-11-06 15:59:59
Povilas wrote:
> O Tu galvoji,kad tik Tu vienas toks esi? As irgi ,kai suprakaituoju,
> susalu. O kodel suprakaituoju? Ogi todel,kad nespeja tie kitajski
> syrpotriebiniai niekalai isgarint viso prakaito,kuri atiduoda organizmas
> zygiuojant. Ir nereikia tik klausyt tu pasakoriu,kurie irodineja,kad jei
> po norfinu devesi kvepuojancius rubus, neprakaituosi. Dalinai jie
> teisus,jei zvejodamas eisi letai ir netoli ir gresi minimalu kieki
> ekeciu. Bet jei sugalvosi pazygiuot per kursmares ,beieskodamas eseriu,
> tai tada labai greit atsisagstysi ta norfina :(
> [...]

Esi teisus ne visai.
Nebutina isgarinti, kad nebutu salta.

Pvz batai:
http://www.trailspace.com/gear/koflach/arctis-expe/
Virsutinis sluoksnis - grynas plastikas.
Kvepavimo procentas == 0.

Turiu tokius, ir teko nesyki kalnuose jais eiti.
(Zvejyboj dar nenaudojau. Tsakant net nezinau kodel. Siemet planuoju
ismeginti). Yra teke juose ~20val isbuti einant.

Tai va - po dienos ejimo, kas vakara is jus ispidavau po ~50ml (gera
cierka) skyscio!
Bet Salta nera buve, nors temperaturu teko matyti tokiu, kokiose LT net
minciu zvejoti eiti nebutu.
Esme tame, kad vidine bato dalis dregme stumia tolyn nuo kuno,
ir tokia smulkmena, kad kazkur ta dregme kondesuojasi bate, o
neisgarinama yra visai dzin.

Lygiai ir su striuke tau yra dzin, kad tavo pavirsinis sluoksnis
dregnas. Esme, kad apatiniai sluoksniai butu sausi. Arba apatiniai
sluoksniai butu tokiu medziagu, kurios ir dregnos sildo.

--
kaleda