Tema: Re: apranga
Autorius: Casper
Data: 2009-11-16 12:50:13
Apie Sundridge "visai ir labai" surasyta cia:
http://www.sundridge.co.uk/products/ Berods visu ju kvepuojanciu  kostiumu
ir kvepavimas, ir neperslampamumas yra 5000. Manau, kad tokio uztenka, nes
turiu vasarine Adidas striukele kurios kvepavimas yra 4000 ir
neperslampamumas 5000, tai su ja Islandijoj buvau pakliuves, galima sakyti,
i audra, pyle kaip is kibiro ir dar vejalis stiprokas pute. Perslapti
neperslapo, o "kvepavo" taip, kad net putojo. Zmona net issigando, kad
kazkokia chemija lyja :)