Tema: Re: apranga
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-06 14:56:36
Nefig klausyt kvailu pardaveju reklamu,kad visas sitas slamstas,uzvadintas
skirtingais vardais (norfin,ultimate,spro ir pan.) yra kvepuojantis -jis
taip pat kvepuoja,kaip numirelis! Geriau jau ziuret,kas tikrai yra
patogu,praktiska,silta ir saugo nuo rimtos dregmes.
Bangoje yra issivysciusi "protinga" diskusija apie norfin - nesuprantu kaip
galima buti tokiems naiviems ir tiket tuom !Argi ziema zvejyboje labai
aktualu yra tas kvepavimas?Labai daug tenka vaiksciot,kad reikia
"kvepavimo"?O jeigu reiks daug vaikscioti,tai paminesi mano zodi,kaip keiksi
ta norfina ir I ji panasius kombezus.Bet jei reik silto rubo zvejybai,tada
Norfin yra OK.Bet jei butu galimybe isigyt rimto gamintojo ruba,tai
manau,kad Norfin ir pan niekalo pardavejai ciulptu letenas,nes neturetu is
ko maisto isigyt.
Pvz:

http://snosuit.com/products/

arba

http://clamcorp.com/IceArmorClothing/Outerwear/ExtremeGrayBlackSuit/tabid/336/Default.aspx

O kai pasiziuri kiek jie kainuoja,tai bl... nervas ima,kad musuose uz
slamsta turi moket tiek pat ar net daugiau.