Tema: Re: apranga
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-06 15:10:52
O Tu galvoji,kad tik Tu vienas toks esi? As irgi ,kai suprakaituoju, susalu.
O kodel suprakaituoju? Ogi todel,kad nespeja tie kitajski syrpotriebiniai
niekalai isgarint viso prakaito,kuri atiduoda organizmas zygiuojant. Ir
nereikia tik klausyt tu pasakoriu,kurie irodineja,kad jei po norfinu devesi
kvepuojancius rubus, neprakaituosi. Dalinai jie teisus,jei zvejodamas eisi
letai ir netoli ir gresi minimalu kieki ekeciu. Bet jei sugalvosi pazygiuot
per kursmares ,beieskodamas eseriu, tai tada labai greit atsisagstysi ta
norfina :(
Tu man parodyk nors viena zvejybini kostiuma,parduodama musuose,kur butu
ivardinta medziaga is kurios jis pagamintas ir nurodyti tikri skaiciai to
isgarinimo ir atsparumo vandeniui!Nerasi ne vieno!O is to ir isvadas galima
daryt kodel nera pateikiama sita info :(