Tema: Re: apranga
Autorius: VP
Data: 2009-11-16 11:28:03
O va chia viena ish labai paplitusiu "problemeliu" su drabuzhiu zhuklei
gamintojais :(
prirashyta visokiu "visai nepershlampa ir labai kvepuoja", bet kiek tas
"visai" ir "labai"- dyyydele paslaptis...
O paskui kai apsivelki toki "visai ir labai", tai ir sushlampi tiek ish
vidaus, tiek ish ishores ir net neaishku ish kur labiau :(
Kad ir paskutinis mano apzhiurinetas "Sundridge" kostiumukas. Anot
pardavejo - "visai ir labai labai" ir dar neskestantis.
Apzhiurejau, pasimatavau. Lengvas, patogus, kad shiltas - nesuabejojau net.
Tik va, labai man smalsu kokios jo bent jau deklaruojamos xarakteristikos.
Ieshkau ish kokios medzhiagos. randu toki pavadinima "Silcatex". Na,
galvoju, pareisiu namo, pasiklausiu senelio guglov ir bus aishku kas yra
kas... Na parejau, na pasiklausiau... Suzhinojau kad tai kazhkokis stiklo
pluoshto audinys... nedegus (gal kam, kas megsta uzhmigti prie lauzho arba
ruko kaip kaminas, tas ir aktualu), naudojamas statybose... hmmm... Tiesa,
turiu pripazhinti kad kantrybes 2-3 valandas ieshkoti informacijos apie
medzhiaga tikrai neturiu, o ir laisvo laiko ne tiek daug. Be to manau kad
shita info gamintojas ar pardavejas turetu(galetu) pateikti jei tai tikrai
butu geros xarakteristikos. Juk ant slidinejimo ar tiesiog turistiniu prekiu
nesudetinga rast shias xarakteristikas. Tiesa, tos xarakteristikos kolkas
tooooli lenkia tas, kurias pavyksta rasti (jei pavyksta) ant zhuklei skirtu
aprangu. Gal del to ta info pas "zhvejybininkus" ir slepiama? Juk jei ant
kokiu kostiumuku butu xarakteristikos 12-20k nepralaidumas vandeniuj ir
12-20k "ishgarinimas", tai manau kad tikrai nesleptu shitu skaichiu
gamintojai... o dabar, kai "visai ir labai" tesiekia 3-6k, tai kaip ir
nelabai yra kuo girtis...