Tema: Re: apranga
Autorius: iPetka
Data: 2009-11-06 15:44:13
Tikiu tavim, Povilai, ir pritariu - populiarusis musuose Norfin Extreme
yr sh... Info gali gaut jei ne is pardaveju, tai is rusu saitu - viskas
ten surasyta. Yra ir labiau kvepuojanciu modeliu - pvz. Norfin Active.
Dar matavausi Shimano kostiuma - visi parametrai surasyti...
Apie Norfin extreme va - koks ten neperslampamumas ar kvepavimas -
juokas: http://www.naribalku.com.ua/product_info.php?products_id=1787
O vat shimano - kitas reikalas, ten parametrai 5X geresni. Kazkaip linko
nebrandu...
---
Petka