Tema: Re: apie karsi
Autorius: Ash
Data: 2010-09-03 16:01:02
Aš naudoju šėryklas, o kad kabliai nesipainiotų- pavadėlių valas maždaug
0,25. Pavasarį į tokius storius žuvys reaguoja nedraugiškai, o kitu metų
laiku- viskas gerai.
Šapalų ir man papuola, bet man toks vaizdas kad kai kuriose vietose
spiningautojai juos gerokai nugaudo.
O visa kita man visai sutampa. Dar gal tiek, kad šiemet meknė buo tik viena.