Tema: Re: apie karsi
Autorius: Ash
Data: 2010-09-02 09:14:31
Šią vasarą buvo prasivėręs Nemunas - dviese su sūnum pagavom 8 karšius, iš
kurių 4 didesni negu 2 kg. Dugninė, aš gaudžiau ant kruopos, ant jos ir
jaukinausi, o sūnus kurį laiką nėrė mėšlinius sliekučius- po kokius 4 ant
kabliuko. Skirtumas tik tas,  kad kai būrys nuplaukia šalin, tai su slieku
jį ima kamuoti pūgžliai o man šiaip nekimba. O kai kimba tai abiem. Taigi,
abejoju, ar verta jaukintis vienu daiktu, o gaudyti kitu.