Tema: Re: eseriu fiesta
Autorius: Romas
Data: 2010-08-24 12:09:33
pirmas pavadelis su 5-6 g galvakabliu, guminukas 2 nr, ir nuo trisakio suktuko
kitas ilgesnis pavadelis su kabliuku ir 1 nr guminukas
gaudant gylyje iki 6 m nededu sunkesnio nei 6g , nes skesta per greitai,
ir nezinau kodel , bet ant ilgo pavadelio kibimai labai reti.Kaip taisykle ant
galvakablio
kimba mazesni , ant pavadelio su kabliuku - didesni. Gal todel , kad kabliukas
be galvakablio niekada nespeja atsigulti ant dugno.

Romanas