Tema: Re: apie karsi
Autorius: Romas
Data: 2010-09-02 14:36:32
seniau, kai sapalaudavau zemupyje serdavau misiniu - sutinti kvieciai,
perlines, maisydavau su sutintomis skadytomis kvietinemis (lipni mase gaudavosi, gerai
uzmesti
dideli kukuli), dar i kibira imaisydavau fiderini karsini pasara.
Tokie kumscio dydzio kukuliai budavo sudedami pakranteje kad apdziutu.
Gaudziau 2 fideriais, vieno kabliukas su 2 perlinem kruopom, kitas su zirniu.
gaudant su 2 perlinem reikia surasti buda , kaip suglausti ant kabliuko abi
kruopas, kitaip srove labai susuka vala.
Tokiu budu pagaudavau ne tik sapalus (ju tikrai budavo gausiai) kuriu pasitaikydavo
1, 1.5 kg egz, bet ir dideles kuojos, karsiai , meknes. serdavau tolyn i priesdambi,
pasara mesdavau kiek numetu 2 kukulius, 2 arciau , ir 2 priesdambyje, kur jau ima
greiteti srove.
Atvaziuodavau po pietu, bet pagrindine zukle budavo kita ryta.
Na nebent kolega pakeisdavau , ir vieta jau budavo "teisingai" paserta. bet nei jam ,
nei man
vakarinis kibimas nebudavo rezultatyvus zuvu dydziais, smulkme budavo aktyvi .
Svintant imdavo kuoja, karsis, kuoja, sapalai kaip taisykle, kai saule apsviesdavo
Nemuna,
o mekne pasitaikydavo tik vidurdieni, kai sapalai aprimdavo ir ateidavo padrinde
kuojos.
atskirai kas kokia val i priesdambio srove berdavau sauja zirniu.
zuvis kibdavo skirtingai, kai kada geriau valge zirni, kai kada perline.Ir kai
isismagindavo,
tekdavo viena fideri pasideti krante, nes kibimai buvo uzmetus labai greitai.
pradzioje sitokiu zukliu bandziau ir sliekus, bet neziurint to , kad priesdambyje
nemaza srove, nuo
pugzliu neapsigindavau.Veliau slieku ne nesivezdavau.
sededavau priesdambyje kokie 5-6 m nuo "galvos" link kranto ir mesdavau mazdaug 10-12m
nuo galvos
taikydamas kad svarelis gultu mazdaug 5 m nuo galvos asies pries srove.
Jei tik atsisedi ant pacios galvos sapalu gali nelaukti, jie mato  kai pasokes iskeli
kota su pasikirtusia
zuvimi , vedi ja i kranta,

Romanas