Tema: Re: eseriu fiesta
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-08-19 15:56:28
Kadais senais laikais ir as buvau pakliuves i eseriu fiesta, su kinietisku
meskerykociu ir tvisteriuku. Buvome dviese, zvejojom is valties. Tai mazdaug
per puse valandos istraukeme kibira ivairaus kalibro eseriu (100-300 gr.).
Gylis apie 1,5 m, salia pakrantes meldu, kiek mesdavau tvisteriuka tiek
traukdavau po eseri. Traukiant eilini laimiki vandeniu mates, kai burelis
dryzuotuju paskui tvisteriuka ir jau uzkibusi broli prie valties priplaukia,
o kai nelaimeli istrauki valtin, anie apsisuka ir isilaksto kas kur. Kaip ir
minejau mazdaug po 30 min. kibimas pradejo prapuole (kaip i vandeni). Burio
paieskos ezero platumose nedave jokiu vaisiu (eseriu).

P.S. Echalotus tais laikais turejo gal koks 0,5 proc. zveju.