Tema: Re: eseriu fiesta [pora KB]
Autorius: Romas
Data: 2010-08-30 09:33:59
pas mane sukre 1 nr, ant trisakiuko raudonas "kembrikas" . Lapelis blizgantis.
beje , bandziau penktadieni, sekmadieni. Jau nebera eseriu koncentracijos
apie sekliu, kysulius.
jie pasitrauke i plota, kur pastovus gylis 5-5,5m ir pasigauna po 1-3 is vienos
inkaravimosi vietos
Ir tie patys tik 150-300 g, bet maziuku sudaro jau apie 50%. didziuju jau neradau ,
nors
vakar ieskojau nuo 8 iki 18 val.
Exolotas gyliau nei 8 m jau rodo zuvi , bandziau velniuku, kabejasi tokie
100g.Bandziau ir su 10g
mikromasaline sistemele, tas pats.
Vejas buvo stiprokas , todel giliau nebandziau , nors10-12m gylyje nemazai zuvies.
Kaip taisykle tame ezere - jei spalio pabaigoje eseriai nesusirinks prie sekliaus, tai
ziema
ju ( dideliu) ten ir nebus. Yra to laiko, palauksiu.
Kaip pasakojo vakar vietiniai zvejai , rugseji buna geras karsiu kibimas , jau gal 10
dienu matau
eseriaudamas , kaip karsiai kupras kaisioja , reikes plaukiant eseriauti kelis kartus
"teisingai" paserti,
ir bandyti pakeisti laimikiu kategorija ::))) Pernai didesniniu nei 2 kg nepavyko
pasigauti , bet efektas
kai plude pakyla, ir po to ciuozia i sali labai jau malonus.

Romanas