Tema: Re: apie karsi
Autorius: Romas
Data: 2010-08-31 11:16:10
siaip kiek zinau jie kimba geriau naktimis ezeruose rudeni.
bet pernai neblogai kibo ir diena. si vakara vaziuosiu serti, jau isviriau kg zirniu,
ir kg kvieciu. pasizymesiu vieta ir sita pasara padalinsiu kokiu  15m" plote.Ten
gylis apie 5m . antras serimas nusimato ketvirtadieni vakare arba penktadieni ryte, ir
jei bus galimybe,
penktadieni nuo ryto sesiu ant inkaru. Beje , isbarstysiu siandien dar dezute saldziu
kukuruzu,
ir viena plude bandysiu pradzioje ant kukuruzo, kita sliekas. Bet tikimybe, kad nesant
kibimui
abi meskeres naudosiu su sliekais. Kazkodel pernai ant kukuruzo pagavau viena ir
nediduka,
o sliekas suviliojo per dvi zukles bent 8 vnt.
beje , vietiniai sake kad nakti nieko geresnio nepagauna. Ezeras ezerui nelygu.

Romanas