Tema: Re: del oro drekintuvo
Autorius: :\)
Data: 2011-11-28 22:00:22
visiskai sutinku. buvo rimtos problemos su pelesiu, nors ir ventiliacijos
sistema buvo. esme, kad butas senamiescio senam name kur per sienas
storiausias dregme atkeliaudavo. kas pora metu keleta probleminiu sienu
reikedavo perdazyti. pastacius dregmes surinkeja pirma menesi po 10l per
para istraukdavo, veliau normalizavosi, dabar pajungtas tiesiai i
kanalizacija, ijungiamas karts nuo karto iseinant is namu ir viskas ok..