Tema: Re: del oro drekintuvo
Autorius: Pushtunas
Data: 2011-11-16 14:13:38
Kad pakeitus i normalius viskas susitvarkytu tai cia ir eziui aisku. Pas
mane name buvo supuve >20 metu senumo langai.
Tai pakeitem i plastika. O kas galejo zinoti, kad taip atsitiks.

Seip tai viename kambaryje yra ventiliacijos anga. As planuoju vasara nuo
jos isvedzioti ventiliacijos kanalus ir pastatyti istraukiamaji
ventiliatoriu ties anga.
Idomu ar tai padetu?