Tema: Re: del oro drekintuvo
Autorius: rl
Data: 2011-11-16 16:04:32
Pas mane daugiabutyje jei nedrekini - is karto <20% pasidaro dregme,
ypac jei lauke salta / sausa. Naudoju ultragarsini drekintuva.
Kadangi naudojant vandeni is krano sesdavo ant baldu kalkes nuo to
drekintuvo, tai nusipirkau pigiausia osmosini filtra ir is jo pilu
vandeni i drekintuva. Tai dabar gerai, per nakti 2L vandens isgarina,
tai jau miegoti galima, iki 40-50% uzkelia dregme...