Tema: Re: del oro drekintuvo
Autorius: Joy Division
Data: 2011-11-22 12:51:15
vat ten kur pastoviai vedinama - greiciausiai ziema tu niekaip neturesi
reikalingos 50-60% dregmes be drekintuvo (velgi aisku viskas priklauso nuo
buto, kambario turio), nes bent jau pas mus vien nuo zmoniu ir viralu tas
dregmes lygis vedinant tampa nebepasiekiamu.. O prie 50-60% dregmes -
patikek kiek vandens buna ant palangiu kai lauke salta (10-15 salcio).. ir
kas idomiausia - niekur nepelyja apart langu tarpines..
O vat kai vedini ir buna sausa kaip kad tamsta rasote - dregme krenta iki
20-30%, o laikinas zmoniu buvimas, virimas tik pikais kilsteli dregme iki
max 45% kuri gana greitai vel kondensuojasi ant saltu langu.. ir gyveni poto
sausam ore su kraujuojancia nosies gleivine..
o kad butu dregna ir vedinama kartu - reikia mazinti patalpos temperatura -
todel pas mus ziema miegamuosiuose yra laikoma 14-16C temperatura..

jei ka ne taip parasiau ar nesuprantamai  - siulau nusipirkti kelis
dregnomacius ir paeksperimentuoti kelis metus is eiles isbandant visus
variantus o tik po rasineti, nes mano IMHO nuomone - nechren reikalinga
papildoma orlaide lange - kad pastoviai sausintu ora - nu ne- aciu nereikia
(turim bet nenaudojam).. Jei reikia vedinti  - vedini normaliai - atidarant
langus 10 min ir isvedinai viska, tuo paciu neleisdamas visai dregmni iseiti
is ja sukaupusiu daiktu

o ir tamstos fraze "O sausa ten, kur vedinama" - bendru atveju irgi
neatitinka teisybes nors daugeliu atveju tai gali buti ir teisinga (bet ne
visais - kai kurie akylesni namu savinikai tai turbut jau pastebejo 2010-uju
vasara)

On 2011-11-21 15:33:54 +0200, Joy Division said:

> tai nieks ir nesako kad sandaru-nesandaru, bet itariu sandaru tiek pat
> kiek Pushtuno aprasytu atveju, nes pas Pushtuna turbut irgi balu namie
> nera..
> O ir tamsta kuriuose namuose esate mate balas po ziemos? as kazkaip to
> vaizdo nemates, bet vat vienuose pelyja, kituose ne..

Nepelyja ten, kur sausa. Kiek galima kartoti. O sausa ten, kur
vedinama. Taciau jei gerai vedinama, tai tenka ir sildyti atitinkamai.
Ir nelieka tos ekonomijos... (pas mane pakeitus langus temperatura
kambaryje nepakito. Uz tai ir pelyti nepradejo...) .

Audrius K.