Tema: Re: del oro drekintuvo
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-16 13:31:14
Levas rašė:
> Gal pradziai pamatuok dregmes lygi. Poto pagalvok, jei truksta
> dregmes, gal verta plauti grindis dregnai- bus ir dregna ir visokius
> alergenus surinksit. O poto jau apie drekintuvus galvokit.

Labai dažnai ir gausiai reikės plauti...
Sovietiniuose daugiabučiuose, žiemą šildymo sezono metu drėgmė tesiekia
~20%.
Prie esamos ventiliacijos ir infiltracijos, norint ją pakelti iki
komfortiškų 40% ir tokį lygį palaikyti, per parą keliasdešimties
kvadratų bute reikia išgarinti 10+l vandens. Kaip minimum 5l, ~20 m^2
kambaryje, palaikant jį izoliuotą (daugiau uždarytą). Patikrinta
praktiškai, tačiau buvau primetęs teoriškai, pagal tūrį ir oro kaitą.
Ir taip, pirma reikėtų tą drėgmę išsimatuoti.