Tema: Re: ATX ypatybes
Autorius: rimm
Data: 2009-10-05 11:42:57
gal netycia yra kokiu ideju kur tie ypatumai gali slypeti? man itarimas kyla
kad aukstos itampos raktu valdymo schema galbut reiktu patobulinti, nes
kitur nematau kas gali trukdyt didinti PWM. gal kada netingesi paziureti
kaip atrodo signalas ant buferiniu tranzu baziu? nes kaip rodziau pas mane
tai buvo toks nevisai idealus, nors galios trafo isejime kaip ir ok.
aciu