Tema: Re: ATX ypatybes
Autorius: Levas
Data: 2009-10-03 19:21:18
nu va, ziu fotke. Oscilograma nuimta nuo 12V trafo apvijos, pries dioda. Kitur neturejau galimybes prisiglausti. Apkrautas visas ATXas su sia apkrova http://www.vabolis.lt/2009/05/12/atx-remontas-apkrova/ (166W)

Langelio "aukstis" 5V. Matosi, kad dar yra rezervo PWM platinimui. Kodel yra vienas gliukasatsidarius tranzui as nezinau, gal prasimusa kazkas. Beja ant 5V apvijos grazaus vaizdo neimanoma nuimti del 3V stabilizatoriaus darbo. Gal gliukas yra nuo stabiliztoriaus?

Maitblokis- Codegen 400W. Raktiniai tranzai "dideli" D209L

--
Bye, Levas