Tema: Re: ATX ypatybes
Autorius: rimm
Data: 2009-10-04 18:45:18
tikrai nepainioju, apvijos sueina i diodus, o tada to dvigubo (padaryto is
dvieju FR302) diodo "centras" nueina i 12V droseli, po jo kondikas, ir
iseina geltonas ATX laidas, +12V. tai visgi bravo kinieciams? tokius pacius
FR302 diodus radau ir kazkokiam senam AT maitblokyje... na o 5V linijoje
stovi kaip suprantu normalus S30D40C diodas, tipo du diodai korpuse. o -12V
linijoje tai "sukalti" du FR102.