Tema: Re: ATX ypatybes
Autorius: Levas
Data: 2009-10-03 19:28:43
kazkokie ten "pravalai" pas tavo mikroschema. Ten iskarto rysio trafas pajungtas ar yra buferiniai C945 tranzai? O gal cia koks trugdis prasimusa? Pasiziurek ar Vref ir Vcc "svarus".

--
Bye, Levas
"rimm" <no@spam.here> wrote in message news:ha7m3f$iiv$1@trimpas.omnitel.net...
va vaizdai po "modifikacijos", matuota tarp TL494 GND ir vieno is jos isejimu (8 isvadas). ar galima sakyti kad jau pasiekiau dugna?

be apkrovos:

su apkrova:

tiesa, ir be mano "modifikacijos" tie 12V kazkaip krenta, matuoju tiesiai ant plokstes, be itampos kritimo ant laidu. tai be apkrovos 12.1V, su apkrova 11.7V, ar neturetu tiksliau ta atsiprasant stabilizacija veikt?