Tema: Re: ATX ypatybes
Autorius: Bilibobas
Data: 2009-10-02 11:04:36
Sitame modelyje 300W tikrai nera- tranzai per mazi.
Sroves per raktus matavimas su atskiru trafuku (priizoliuotas prie vidurinio trafo).

Pradziai atjungti galios grandine, uzmaitinti tik budinti (arba uzmaitinti is isorinio saltinio).

Dar gerai butu ir sitas trafukas eksperimentams- http://www.vabolis.lt/2009/07/30/skiriamasis-transformatorius/

Bye, Levas