Tema: Re: ATX ypatybes
Autorius: Levas
Data: 2009-09-30 20:27:35
Del trafo:

Originalus trafas -12.....-5.....0......+5.......+12V. Imami du diodai ir taip islyginama PUSE trafo. Perjungus be centro ir islyginus gausis daugiau nei 12V. Kiek voltu maksimum as nezinau, bet 18V tikrai bus ir bus rezervas.
(grubiai sakant- ispradziu du trafai po 12V sujungti lygiagreciai, po pakeitimo- du trafai sujungti nusekliai 24V)

Del laido storio- jei neimsi daug amperu, laido storio uzteks. Paziurek kiek amperu tavo maitblokis duodavo is 12V grandines. Tai is naujos konfiguracijos apie 1/2 sroves tikrai galesi imti be problemu. 5V apvija storesne, nes per ja dar teka ir 12V srove.

Del feedback:

Feedback yra baike- primityviausias variantas- kintamas rezistorius, viena koja prie zemes, kita koja prie isejimo itampos, sliauziklis prie tl494 mikroschemos. Tau labiau prota uzknis apsaugos. Originaliai maitblokyje padaryta visu svarbiausiu itampu suma (per diodus, rezistorius ir stabilitronus) plius sroves parametras ir visa tai sumaitinama i apsaugos grandine. Lengviausias, bet ne geriausias sprendimas susirasti ta operacini kuris atsakingas uz apsauga ir uzshuntuoti ji itampa is vref. Taciau rekomenduociau palikti sroves apsaugos grandines.
Kaip tai daroma as negaliu pasakyti, reikia pastudijuoti tavo turimo maitblokio schema. Cia kinieciai leidzia sau placiai pasifantazuoti. Nuo paprastuciu schemu iki LT339 panaudojimo.

--
Bye, Levas