Tema: Re: ATX ypatybes
Autorius: rimm
Data: 2009-10-04 03:51:51
nu va nulupau 5V feedback, ir 12V stabilizavimas prie apkrovos kitimo man
tapo idealus. tiesa, pvz "dasukus" iki 14.2V be apkrovos ir prisabacinant
apkrova (ima 5.2A sroves) viskas ok, stabilizuoja ir lieka 14.2V, bet jeigu
tarkim be apkrovos nustatau 14.5V ir pajungiu apkrova, itampa seda zemyn ir
trafo isejime oscilograma pasidaro kaip ir sakiau su negraziais frontais.
kaip zinoti ar cia jau PWM riba pasiekta ar apviju dadet reik? pagalvojau
dabar kad cia turbut vienas ir tas pats? :)