Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: Pauls
Data: 2009-09-21 19:15:25
"netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message news:h94pgn$90k$1@trimpas.omnitel.net...
> dujos paduodamos tuo metu kaip kad butu paduodamas benzinas, tik kad 
> padavimo laikas yra siek tiek ilgesnis. taip kad uzdegimas ir visa kita 
> lieka pagal benzino parametrus

Gal būtų galima gauti patarimą?
Yra dujų kompas STAG-300. Bėda tokia, kad kartais jis duoda per liesą mišinį ir ECU fiksuoja 'lieso mišinio klaidą', uždega 'check engine' lempą. Po kurio laiko (kažkelinto važiavimo/sustojimo ciklo) lempa pati užgęsta. Įstačius dujas, dujų kompas, kaip įtariu, važiuojant su prijungtu noutbuku reguliuotas nebuvo, vėliau minėta problema 'dujų dėjikų' buvo bandyta taisyti koeficiento padidinimu prie mažų apsukų. Tačiau tai nepadėjo. 

Klausimas - ar vienintelis teisingas kelias yra STAG derinimas važiuojant? Ir ar šiuo atveju blogos įtakos gali turėti prie STAG prijungtas Lambda laidas?

Beje, gal žinote kur neskausmingai Kaune galėčiau įsigyti prie STAG komplektuojamą "Temperature Sensor CT-04-2K". Gimtasis mažumą nukentėjo, reikia pakeist :)

p.