Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: pjezo
Data: 2009-09-21 10:21:36
benzo kompas galvoje apie benza- o jis skysti, ir koks slegis kolektoriuje 
jam ne taip savrbu , mililitras ir liks mililitru tiek prie -0,5 tirk ir 
prie 1,2 baro.
o va dujos mazuma kas kita- manau sutiksi kad ju turis skirsis esant 
skitingam slegiui.
beigi nepamirstam kad reduktorius ture paduoti didesni slegi kad apskritai 
"ipurkstu" dujas kai kolektoriuje bus slegis.
gyvai su tuo susiduriau, pastacius iranga buvo niustatytas standartinis 
kazkoks slegis duju (gal 1,5 baro)- rezultatae gerai numynus tapke masina 
imdavo "tampytis baisiai".
pakelus slegi, bei padidinus ta atsidarymo koef prie tam tikru apsuku- 
viskas OK.
Beje, sureguliuoti ant stovincios auto negalejo- eme nautbuka ir teko mazuma 
"padraguot" kad pamatytu kas darosi ir kad sureguliuotu.
p.s. uz tai + ADS vyrukams, nors ne is karto sureguliavo ir siaip bedu buvo- 
taciau geranoriskai viska visada tvarkydavo. Beigi didelis pliusas jiems uz 
5 metu garantija:)

"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
news:h974kt$1h3$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai ta svyravima mato benzo kompas ir tai jau yra paskaiciuota.
> Cia kazka nelabai parasei.
>
> "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message 
> news:h95ufj$92i$1@trimpas.omnitel.net...
>>o kaip su turbininiais tada varikliais:)
>> be MAP nieko nesureguliuosi, o ir nuolatinis koef nieko nepades, kada 
>> kolektoriuje svyuoja nuo kazkur -0,5 bar vakumo iki 1,2 baro....
>>
>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>> news:h95tku$836$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad gautusi 
>>> 1,3 koefas.
>>>
>>> "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message 
>>> news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu 
>>>> koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, ir 
>>>> turetu gal susireguliuoti ?
>>>>
>>>>
>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>> news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio 
>>>>> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu?
>>>>> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas lembda 
>>>>> reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir tiesiog 
>>>>> neuztenka reguliavimo ribu kompui?
>>>>>
>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>>> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir 
>>>>>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri yra 
>>>>>> daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku 
>>>>>> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi 
>>>>>> sitie grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime 
>>>>>> skirtumo tarp duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba gerai.
>>>>>>
>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo.
>>>>>>>
>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai 
>>>>>>>> nuo
>>>>>>>> apkrovos.
>>>>>>>> Ar neuztenka koeficiento?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima 
>>>>>>>>> laisva
>>>>>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug 
>>>>>>>>> nereikia. map
>>>>>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip 
>>>>>>>>> duju
>>>>>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra 
>>>>>>>>> koks
>>>>>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant 
>>>>>>>>> ipurskimo
>>>>>>>>> laika,
>>>>>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
>>>>>>>>> \
>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? 
>>>>>>>>>> nes
>>>>>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map slegi 
>>>>>>>>>> ?
>>>>>>>>>> paduodamu duju slegis?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is 
>>>>>>>>>>> jos sitai
>>>>>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o 
>>>>>>>>>>> zinau, nes
>>>>>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir 
>>>>>>>>>>> paduodami per
>>>>>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku 
>>>>>>>>>>> signala, o
>>>>>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie 
>>>>>>>>>>> skirtingu
>>>>>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>>>>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo 
>>>>>>>>>>> padeties ten
>>>>>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik 
>>>>>>>>>>> eko
>>>>>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten 
>>>>>>>>>>>> jungiasi ir
>>>>>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju 
>>>>>>>>>>>> kompas, o ne
>>>>>>>>>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai 
>>>>>>>>>>>>> dirba
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios 
>>>>>>>>>>>>>> irangos
>>>>>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia 
>>>>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju 
>>>>>>>>>>>>>>>> kompas
>>>>>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) 
>>>>>>>>>>>>>>>> pagal juos
>>>>>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as 
>>>>>>>>>>>>>>>> galvoju, o
>>>>>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu 
>>>>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo
>>>>>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir 
>>>>>>>>>>>>>>>> paduodam
>>>>>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir 
>>>>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko 
>>>>>>>>>>>>>>>> trukme,
>>>>>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :)
>>>>>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai 
>>>>>>>>>>>>>>> dirba
>>>>>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno 
>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko
>>>>>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie 
>>>>>>>>>>>>>>> tam tikru
>>>>>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos 
>>>>>>>>>>>>>>> naudojamos
>>>>>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui
>>>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>