Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-09-20 20:27:47
na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir 
kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri yra 
daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku 
koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi sitie 
grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime skirtumo tarp 
duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba gerai.

AMB wrote:
> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo.
> 
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net...
>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai nuo
>> apkrovos.
>> Ar neuztenka koeficiento?
>>
>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva
>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. map
>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju
>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks
>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant 
>>> ipurskimo
>>> laika,
>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
>>> \
>>> AMB wrote:
>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? nes
>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map slegi ?
>>>> paduodamu duju slegis?
>>>>
>>>>
>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos sitai
>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o zinau, nes
>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir paduodami per
>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku signala, o
>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie skirtingu
>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties ten
>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko
>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>>>> AMB wrote:
>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi ir
>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o ne
>>>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>>>
>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba
>>>>>>>
>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios 
>>>>>>>> irangos
>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo
>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas
>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal 
>>>>>>>>>> juos
>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as galvoju, o
>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu benzo
>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo
>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam
>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir benzo
>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko trukme,
>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :)
>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba
>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno purkstuko
>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam 
>>>>>>>>> tikru
>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos
>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui
> 
>