Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-09-21 08:57:49
Tai ta svyravima mato benzo kompas ir tai jau yra paskaiciuota.
Cia kazka nelabai parasei.

"pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message 
news:h95ufj$92i$1@trimpas.omnitel.net...
>o kaip su turbininiais tada varikliais:)
> be MAP nieko nesureguliuosi, o ir nuolatinis koef nieko nepades, kada 
> kolektoriuje svyuoja nuo kazkur -0,5 bar vakumo iki 1,2 baro....
>
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
> news:h95tku$836$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad gautusi 
>> 1,3 koefas.
>>
>> "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message 
>> news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu 
>>> koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, ir 
>>> turetu gal susireguliuoti ?
>>>
>>>
>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>> news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio 
>>>> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu?
>>>> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas lembda 
>>>> reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir tiesiog 
>>>> neuztenka reguliavimo ribu kompui?
>>>>
>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir 
>>>>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri yra 
>>>>> daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku 
>>>>> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi 
>>>>> sitie grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime 
>>>>> skirtumo tarp duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba gerai.
>>>>>
>>>>> AMB wrote:
>>>>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo.
>>>>>>
>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai 
>>>>>>> nuo
>>>>>>> apkrovos.
>>>>>>> Ar neuztenka koeficiento?
>>>>>>>
>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima 
>>>>>>>> laisva
>>>>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. 
>>>>>>>> map
>>>>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip 
>>>>>>>> duju
>>>>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra 
>>>>>>>> koks
>>>>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant 
>>>>>>>> ipurskimo
>>>>>>>> laika,
>>>>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
>>>>>>>> \
>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? 
>>>>>>>>> nes
>>>>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map slegi ?
>>>>>>>>> paduodamu duju slegis?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos 
>>>>>>>>>> sitai
>>>>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o 
>>>>>>>>>> zinau, nes
>>>>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir 
>>>>>>>>>> paduodami per
>>>>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku 
>>>>>>>>>> signala, o
>>>>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie 
>>>>>>>>>> skirtingu
>>>>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>>>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo 
>>>>>>>>>> padeties ten
>>>>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik 
>>>>>>>>>> eko
>>>>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten 
>>>>>>>>>>> jungiasi ir
>>>>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, 
>>>>>>>>>>> o ne
>>>>>>>>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai 
>>>>>>>>>>>> dirba
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios 
>>>>>>>>>>>>> irangos
>>>>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia 
>>>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju 
>>>>>>>>>>>>>>> kompas
>>>>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) 
>>>>>>>>>>>>>>> pagal juos
>>>>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as 
>>>>>>>>>>>>>>> galvoju, o
>>>>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu 
>>>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo
>>>>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir 
>>>>>>>>>>>>>>> paduodam
>>>>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir 
>>>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko 
>>>>>>>>>>>>>>> trukme,
>>>>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :)
>>>>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba
>>>>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno 
>>>>>>>>>>>>>> purkstuko
>>>>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie 
>>>>>>>>>>>>>> tam tikru
>>>>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos 
>>>>>>>>>>>>>> naudojamos
>>>>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui
>>>>>>
>>>
>>>
>>
>
>