Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: AMB
Data: 2009-09-19 19:15:31
nu viska suprantu ka sakai, tik nesuprantu del to slegio daviklio. nu tarkim 
ant stag 300 kur jis pajungtas? cia kalba eina apie gamyklini dacika kuris 
jau masinoje yra, ar kazkoki kur prie duju irangos dadetas?

"netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
news:h92vqo$4s5$1@trimpas.omnitel.net...
> isvis px ta liamda yra, misinio riebuma masinos kompas reguliuoja. sakau 
> matuoja kolektoriaus slegi, tam yra slegio daviklis skirtas. kad taip 
> papastai papasakot, tai stag 300 yra 2 kreives, viena benzino, kita duju, 
> ten vieni is pagrindiniu duomenu yra slegis kolektoriuje ir ipurskimo 
> laikas. kad masina vaziuotu gerai, tie du grafikai turi buti galima sakyti 
> vienodi. prie skirtingu variklio darbo parametru yra nustatomas skirtingas 
> ipurskimo laiko koeficientas, tam kad tie grafikai sutaptu. siaip normalus 
> koeficientas yra apie 1.4 - 1.6.
>
> Levas wrote:
>> Tau gi sako, kad LAMBDOS parametrus NETIESIOGIAI nusiskaito iš benzininiu 
>> purkstuku atsidarymo trukmes!
>>
>