Tema: Re: ir dar karteli: LTL->EUR
Autorius: johnrembo
Data: 2009-05-29 13:17:00
na primeskim ir kita scenariju - LTL devalvacijos atveju jis gali ir dar
padideti. Cia kazkas seniau buvo imetes linka kas dejosi su nacionaliniais
bor'ais kitose salyse po nacionalines valiutos devalvavimo - 20% neriba!
O priezasciu tam daug nereikia - pakaktu t.t. ivykiu pas latvius ir ziurek
siaurinis pasienis savo lesas realizuoja pas latvius, pietinis - pas
lenkus - marijos zeme tampa nekonkurencinga - imamasi atitinkamu veiksmu
privercianciu svedus prazilti.

"Vis tiek VILIBOR vs. EURIBOR santykis kazkada prades mazet"