Tema: Re: ir dar karteli: LTL->EUR
Autorius: johnrembo
Data: 2009-05-29 10:20:09
o galima placiau apie metodika ivertinant skirtumus(125%) tarp 0.8 ir 1.8?
mano apytiksliais skaiciavimais gaunasi kazkur 60% :)

toks momentas - koks realiai skirtumas kieno kiseneje nuseda %?
Pavyzdys su morkomis ir bulvemis susiveda i tai, kad bendroje sumoje, siek
tiek pakitus komponentu balansui, bulviu ir morku viralas man atsieis 2x
pigiau.

dar toks klausimelis - marza "uzsisiraso" paskolines bankas, o kur nuseda
tas pats VILI/EURI boras? Motininam bankui - svedams? Tie savo ruoztu
tikriausiai irgi "nusiraso" + atiduoda indelius etc.?

ps: dabar turiu 0.85, siulo 1.85