Tema: Re: ir dar karteli: LTL->EUR
Autorius: bzik
Data: 2009-05-29 08:36:31
taigi, man nuo 0,8%+VILIBOR pasiule 1,8%+EURIBOR. Realiai dabartinis
sutaupymas klientui butu del didziulio VILIBOR vs. EURIBOR santykio. O jei
jis gris i kiek artimesni lygi, bankas tures 1,8 vs 0,8 marza. Ir tai jau
bus gerokai ilgesniam periodui, gal net visam likusiam sutarties laikui.
Uztai toks geranoriskumas :), nes pries 7-8m. tokia marza buvo norma ir jas
nusibrauke tik del prasidejusios konkurencijos, kai visokie sampo ir nordea
pradejo agresyviai zaist busto paskolu dalinime.
As nusprendziau kol kas luktert. Dar issimoket litais galiu. Jei situacija
rudeniop nesikeis, tada pagalvosiu. Gal dar viena perioda pratempsiu. Vis
tiek VILIBOR vs. EURIBOR santykis kazkada prades mazet.