Tema: Re: ir dar karteli: LTL->EUR
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-05-29 09:18:54
taigi.. :) kliento mokama suma itakoja SRAUTA pinigu.
o PAJAMOS banko yra ta dalele vadinama marza.

is ismes, bankas, nuo kliento imdamas 1.8 vietoj 0.8 pasididina pajamas
125%..

apie koki PRARADIMA kazkam gali uzplaukti kalbet?? :)

o devalvacijos rizikos - bankui rizika bus ta, kad zmones pasieme
paskolas kita valiuta nei ju pajamos rizikuoja, ir didele dalis tos
rizikos krenta ir paciam bankui (negrazinimo rizika).

pacios valiutos nuvertejimo rizika bankui maziau aktuali, nes jis
duodamas paskola litais ja duoda is LITU surinktu/paskolintu is kitur.
taigi - koks skirtumas ka tu perskolini kitam? morkas ar bulves?

rizika padideja tik tuo atveju, jei pvz svedu bankas pasiskolines is
mamytes kalna euru juos pavercia litais ir isdalina vargsams kaip paskolas.

bet tam ir yra bankuose rizikos valdymas, kad stebetu turimo turto ir
isipareigojimo santykius valiutomis. kiek pamenu - tai tokios ataskaitos
  apie atviras pozicijas uzsienio valiuta net i LB teikiamos kas savaite
ar kas 10 dienu - ir labai nepasispardysi - nepazaisi..