Tema: Re: ir dar karteli: LTL->EUR
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-05-29 08:23:52
kodel visi mano, kad jie ATSISAKO tu palukanu?

1. tu perki bulves po 50ct/kg - parduodi po 70ct - tavo pelnas - 20cnt..

ir staiga - ateina ir sako, as pirksiu is taves ne bulves po 50ct, o
morkas, nes jos tik 30ct kainuoja.

tu sakai - VALIO, nes morkas perki po 5ct.. ir is ju tau navaro daugiau..

kokia buvo tavo marza pries keitima ir po?