Tema: Re: Nauja knyga lietuvių kalba: Murray N.
Autorius: buran
Data: 2009-02-26 11:56:28
Na, aš ėjau iš tos pusės, kad lenkai turi daugiau pinigų, ir sakysim
bet kuriam uab kuriame lietuviai užsisako apsaugą ,jie mus perperka.
Pagrindinė mintis - "auksinė taisyklė: kieno auksas, to ir taisyklės".
Tik aš truputį idealistas ir nelaikau šito teisingu :/

Su tokia logika (jau kažkada rašiau) galima eiti prie mokyklos ir iš
vaikų atiminėti pinigus, nes esi stipresnis. Ir moksliškai šitą
pragrįsti, kaip savo konkurencinį pranašumą prieš "slabakus" trečiokus.
Kitas konkrencinis pranašumas būtų greitos kojos, kai ateitų trečiokų
tėvai :D
Tai čia man moksliškai taip gaunasi.

Dex formulated on ketvirtadienis :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net