Tema: Re: Nauja knyga lietuvių kalba:
Autorius: Doc
Data: 2009-02-25 23:19:45
"netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message news:go43jj$fco$1@trimpas.omnitel.net...
> fanatizmas tai ne ta teorija, o tavo poziuris i teorija. [skipped]

Sorry, bet nebesuprantu ar mes čia Rothbard'o knygutę ir joje išdėstytą požiūrį į pinigus aptarinėjam ar apie gyvenimą pasikalbėt bandom?

> is esmes tai del diskusijos - jos nebus, nes tu priimi kaip teisingus
> isimtinai tik savo, arba tavo teorijai pritariancius argumentus, kas
> beje irgi yra fanatizmas. visus kitus argumentus, sakancius kitaip, nei
> tavo zinoma teorija, laikai niekiniais ir visu teiginius vadini
> neargumentuotais.

Jei teiginio "na bet tai vistiek grynai teorinis vienos ekonomikos mokyklos fanatizmas" pavadinimą neargumentuotu laikai nepagrįstu fanatizmu - sorry, diskusijos tikrai nebus.

> deja dauguma priestaraujanciu nebando priestarauti tavo argumentu
> tiesiogiai, tik bando diskutuoti.

Tą jau supratau. Tik kad diskutuoti be argumentų deja nemoku.

> paciam reiketu paskaityti ne viena ekonomikos vadoveli, atsiversti ir
> kelis kitus

Ačiū už patarimą, bet esu skaitęs pačių įvairiausių ne vieną (dešimtį), tad gal susilaikysiu.

--
Doc