Tema: Re: Nauja knyga lietuvių kalba: Murray
Autorius: Dex
Data: 2009-02-26 10:20:19
1. viena teorija tigrui, kita stirnai. Bet tokiu teoriju net neina
lyginti, nes ju paskirtis skirtinga. Cia kaip ir tai, kad zeme apvali,
tai skruzdelei nuo to yra visiskai px, jai zeme tikrai yra plokscia.

2. Taip, butent su tuo as buciau linkes sutikti. Vertybes. Jokia
ekonomikos teorija is esmes negali buti pati teisingiausia, nes visur
dalyvauja zmones, o tai reiskia, kad atsiranda human factor. Zmogus is
principo yra iracionali butybe, kaip ir pasaulis is esmes yra
nelogiskas. Todel bandymas paaiskinti ji logiskai yra visiskas absurdas.

3. Matai, truputi idomiai pateikei situacija. Jei ziureti is tos puses,
kad ir Lietuva ir Lenkija moketu mokesti NATO uz apsauga, tai naturaliai
NATO nepultu musu, nes mes esame ju klientai.

Jei visgi jie nusprestu taip padaryti, tai gali butu kreipti i kita
alternatyvu UAB'a "KrasnajaArmyjaVsechSilnej" ir jiems moketi. Tada
galetu tarpusavyje kapotis du uab'ai, amerikonu su rusu.